Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bedenktijd/zichttermijn
De bedenktijd is een periode waarin u kunt beslissen dat u het product toch niet wilt kopen. U kunt het product dan terugsturen en de koopovereenkomst ongedaan maken. U hoeft ons niet te vertellen waarom u het product niet wilt maar dat mag natuurlijk wel. Een bedenktijd noemen we ook wel een zichttermijn of een bedenktermijn. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden artikel 6 t/m 10.

Garantie
U heeft als klant altijd recht op een product van goede kwaliteit. 1234U levert standaard ook producten van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Is het product niet goed? Dan heeft u recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. Dat doen wij binnen een bepaalde tijd en u ondervind hier over het algemeen niet te veel last van.

Er bestaat naast de standaard garantie ook nog de zogenaamde fabrieksgarantie. Deze garantie wordt afgegeven door de fabrikant van het desbetreffende artikel. Deze termijnen variëren van 12 maanden tot maar liefst 5 jaar. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden artikel 12.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Zichttermijn – 14 dagen bedenktermijn
1. Stuur een mail met de aanvraag van uw retour onder zichttermijn naar info@1234u.nl. Vermeld direct uw ordernummer en leverdatum in deze mail.
2. Vul het ontvangen retourformulier volledig in en vermeld het ontvangen RMA-nummer op het retourformulier en op het pakket.
3. Stuur het onbeschadigde en ongebruikte product binnen de zichttermijn van 14 dagen retour naar onze retourverwerking.
4. Voeg uw orderbevestiging en het ingevulde retourformulier (met RMA-nummer) bij de zending.

5. U betaalt zelf de retourkosten.

6. Binnen 2 werkweken is uw retour verwerkt. Na verwerking krijgt u uw volledige aankoopbedrag gecrediteerd.


Garantie
1. Stuur een mail met de aanvraag van uw retour onder de garantie naar info@1234u.nl. Vermeld direct uw ordernummer en een volledige omschrijving van de klacht in deze mail
2. Vul het ontvangen retourformulier volledig in en vermeld het ontvangen RMA-nummer op het retourformulier en op het pakket.
3. Stuur het product binnen 7 kalenderdagen na uw aanvraag naar onze retourverwerking.
4. Voeg uw orderbevestiging en het ingevulde retourformulier (met RMA-nummer) bij de zending.
5. Binnen 3 à 4 weken is uw retour verwerkt, gerepareerd. Na verwerking krijgt u van ons kosteloos een vervangen of gerepareerd artikel toegezonden. Wanneer 1234U het product niet kan naleveren of repareren dan wordt uw volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

Crediteringen: Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening of creditcard account waarmee de betaling voor uw bestelling ook mee gedaan is. U ontvangt het gecrediteerde bedrag van Stichting Sisow inzake Internet Betalingen.

Wat als mijn bestelling beschadigd wordt afgeleverd?
Wordt uw bestelling beschadigd geleverd? Neem dan binnen 12 uur na levering contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u een beschadigde levering niet aan de deur te weigeren. Dit bemoeilijkt het proces.

Meldingen die buiten het tijdskader van 12 uur binnenkomen (ook per mail) kunnen wij helaas niet meer verwerken. Wij moeten hier helaas erg strikt in zijn. Wij moeten ons, op onze beurt ook weer houden aan de gestelde termijnen van onze verzendpartners. Wanneer uw melding te laat bij ons binnenkomt kunnen wij deze niet meer claimen bij onze verzendpartij.

U mag in het geval van schade aan uw levering een mail sturen naar info@1234u.nl. Stuur direct uw ordernummer, leverdatum en 5 foto’s mee (2 van de verpakking, 2 van het product en 1 totaalplaatje).

Wij maken gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid
X